Sunday, November 15, 2009

LITTLE IS BIG





We must not, in trying to think about how we can make a big difference, ignore
the small daily differences we can make which, over time, add up to big
differences that we often cannot foresee. Marian Wright






Nagu kohe päriselt päriselt päriselt on NIIIIIIII ohtlik öelda välja sõnu!! Sest kohe päriselt päriselt päriselt need saavad tõeks... aasta alguses panin ma oma blogi nimeks "THE YEAR OF WONDERS " teadmata, milline see aasta tegelikkuses saab olema..
Jumal teeb imesid mina arvasin hetkeks, et no elu ongi selline ja asjad peavadki ju minema nii nagu nad lähevad.. AGA SEE ON VALE.. mitte midagi siin maamuna peal ei juhtu põhjuseta või eesmärgita ..

Aga mis ma siin ikka mullitan nimelt sellel aastal on minu väikese elukeses nii mõndagi muutunud:) aasta alguses kirjutasin enda selle aasta eesmärkidesse, et ma pean kohe kindlasti vähemalt korra käima välismaal.. nonii .. nagu nad ütlevad TEHTUD kohe kamaluga tehtud!!

Nimelt suve alguses jõudsime me oma perekesega käia LAPIMAAL, mis oli selle suve alguses minu elu pikim ROADTRIP.. ma panen siia parem pilte reisist sest kokkuvõttes jõudsime me ka nordkappi, mis teeks reisist jutustamise juba liiga pikaks... ja nagu targad mehed ütlevad pikka juttu ei jaksa keegi kuulata..


THE LAND OF THE POROS!





Nordkapp!



KINGSEPPADE ESIMENE KÜLASTUS NORRA!





MEIE hütike keset paksu lapimaa metsa



me käisime jaanipäeval Jõuluvanal külas ja ta rääkis eesti keelt:)


Kuid see ei jäänud minu ainukeseks reisiks... nimelt käisime me Liisuga veelkord soomes...mõte tuli ..eem ühes laagris. ja siis otsustasimegi et läheme seljakottidega.. see oli üks hullultlahedamaid reise ... vahepeal veidi halenaljakas .. sest raha sai otsa kuid samas oli seda rahakest täpselt nii palju et jõuda Tikurilasse ja sealt tasuta IKEA bussiga Helsingisse.. muide IKEA bussist saime me teada täitsa "kogemata" reisi alguses täiesti "juhuslikult" JAneku nüüdseks juba kihlatut Rebekat kohates..:Dma ju räägin see oli hull reis paar pilti siis sellest ka!!
TALLINN

HELSINGI






nujah... ja reisidest edasi jutustades ..nimetan vahele veel Viru Folgi, mis andis vabalt väikese reisi mõõdu välja:DSaime Liisu ja Pauliinega väikese tänavamuusikute kogemuse..



Aga kindlasti peab ära nimetama Šveitsi ..sellele reisile satusin ma läbi ühe vägeva projekti millega ma nüüd ennast sidunud olen:D see on "Serve the City" ja see on midagi väga erilist minu elus ...Nimelt enne kui ma jõuan Šveitsi juurde pean ma jutustama loo sellest, kuidas see üldse juhtus.... nimelt kui te teate Kristel Külaotsa ja Hanna Metsalat siis just nende kaudu juhtusin ma kokku Bretiga ..kes on selle projekti juht.. nimelt pidid Hanna ja Kristel kolima ühte vägevasse korterisse, et seal alustada ühte vägevat tudengite projekti. Nii läksin mina siis neile soolaleivale ja avastasin, et Hanna ei kolinudki vaid ainult Kristel imetlesin siis korterit ja minu imetlemise lõpuks teatas Kristel, et arvatavasti tulem mina ka sinna varsti elama.... oh muidugi mõtlesn mina , et EIIIIIIIIIIIII ja teate miks... sest mul oli NIIIIIIIIIIIIIII PALJU ASju vaja teha ja kohti kus olla.. aga minu jaoks oli valmis pandud teine plaan..nimelt ei saanud see asi rahu Bret võttis ka ühendust ja ma tundsin, et aeg ei saa küll probleemiks olla... nii siis saime kokku Breti ja Tammyga jutustasime ja siis teatasid nad, et võimalik, et ma saan korterisse elama aga üks tüdruk oli enne mind nii et kui tema ütleb "jaa" siis mina ei saa... mul pole õrna aimugi, kes see oli ...aga nii siis mina vastasin neile, et kui see on Jumala plaan siis ma saan sinna korterisse... ise ma väga ei teadnudki kas ma tahan. korterisse või nii .. aga projekt tundus huvitav... aga mis ma siin ikka enam jaman.. nimelt samal õhtul helistas Bret ja teatas, et olen sees.. ja nii ongi olen ..projektis mille tuumaks oleme meie KUUS noort kes elame RAUA 39 ja korteris 11 (tulge meile külla) ......(pilt. esimene LÕKKEÕHTU Kristo, Kristel, Maria, Alice ja Märten....ja Anariin on puudu!)



Me korraldame üritusi kus vabatahtlikud õpilased ja tudengid saavad tulla ja TEENIDA LINNA ..(teeme erinevaid heategusid). see ei ole üdini kristlik projekt, kuid meie kuus oleme minimisjonärid:D aga teenimispäevadele on oodatud kõik, mis minu arust ongi kõige lahedam üldse.... mulle nii meeldib see, et tegelikult on siin korteris nagu väike piiblikool me saame kokku pühapäeva õhtuti ja arutame loetud raamatut ja piiblit ning muul ajal lihtsalt üritame elada seda välja, mida Jumal on meie sisse pannud..Teenida seal, kus me oleme... JUST TÄNA KÜSIS RAAMATU AUTOR(vaatasime videot;)) MEILT sellise intrigeeriva küsimuse, et KUI SINU KOGUDUS KAOKS SEALT KUS SEE HETKEL ON, KAS SIIS ÜMBRUSKOND VÕI LINN MÄRKAKS SEDA ja MITTE AINULT MÄRKAKS KAS NAD TUNNEKS PUUDUST JA KAS SEE MÕJUTAKS NEID KUIDAGI????



Kas me oleme jätnus piisavalt sügava jälje, kas me teeme iga päev seda, milleks JUmal meid kutsunud on??:D nujah ega väga ei tea..natuke nagu oleme ju..vist äkki......nojah...



igastahes tagasi Šveitsi juurde nimelt käisin ma esimest korda ära ka juustušokolaadijakella maal.. see oli vahva .. ja hetke seisuga võitis selle reisi pikkus Lapima reisi .. nimelt sõitsime kokku peaaegu 5000 km .. mis on ikka väga hull ja sõitsime 30 tundi sinna ja 30 tagasi ..kohapeal olime 3 päeva millest kahel oli konverents, mille kõnelejaks oli väga lahe mees nimega Daniel Brown.. Selle reisi juures oli kõige lahedamaks minu arust Šveitsi noored.. nad on NIIIIIIIIIIII LAHEDAD, mitte küll niiiiiii lahedad, kui meie Eesti noored aga kohe järgmised..





Käisime Anna-Liisaga ja kahe Šveitsi ja ühe Ungari tüdrukuga šhoppamas:D



ja vandaalitsemas..:D Šveitsi tüdrukud ütlesid poemüüjale, kes tuli meid ära ajama, et need tüdrukud on ju Eestist ja selle peale võttis poemüüja kätte kaamera ja klõpsas ise pildi valmis:)





MEIE



VEEL PALJU JA PALJU ON JUHTUNUD ja juhtumas.. ma olen põnevil, mis juhtub Karmelis(sest ma näen, kuidas meie kogudus on minemas rohkem ja rohkem välja) ja Tallinnas ja Eestis ja Tartus ja Pärnus ja ....igal pool sest kristlased hakkavad vaikselt mõistma lõpuks, millega Jeesus tegelikult tegeles, mitte ainult nn koos kristlastega hängimisega või Kirikus teenimisega vaid INIMESTEGA ja nende päästmisega... ta tegutses seal, kus olid kõige hullemad inimesed ja olukorrad..!!!! nii, et ärgem olgem vaid Jeesuse ülistajad vaid ka tema järgijad!!!


Eks siis paistab millal me jälle näeme...loodetavasti juba mõne aja pärast;)

No comments:

Post a Comment