Wednesday, May 13, 2009

SIUKE MÕTTELEND...

SELLE SISSEKANDEGA ON SELLISED NALJAKAD LOOD ET JÕUAB SEE VEIDIKE HILJEM SIIS minu BLOGILEHELE:) TAL OLI MÕNEKS AJAKS TEINE KODU... veits häbi oli mul ikka ka:))))

aga siin siis sissekanne

You are never too old to set another goal or to dream a new dream.” ... C.S Lewis


Ma istun ühikas ja mõtlesin, et pole siia ammu kirjutanud:) Lugesin täna Peter Danielsi raamatut "kuidas saavutada oma elu eesmärk".. sellised asjad panevad mõtlema ja unistama . See on ainult hea. Mina näiteks mõtlesin, et mis on siis minu elu eesmärk.. ja mis on need unistused, mille nimel ma pingutaksin... Unistada tundus palju lihtsam, kui eesmärki paika panna:D Aga siis ma mõtlesin, et osa mu elu eesmärgist ongi oma unistusi ellu viia...aga Peter rääkis, et enne peab olema eesmärk siis unistused mis kattuksid eesmärgiga..ühesõnaga ma pean selle kallal veel mõtlema ja arutlema.. ja lihtsalt aja maha võtma ja kirja panema ..mis on see eesmärk, miks ma siin maamunal elan..:D.. Muidu käid tõesti täitsa tühja ja ei nii ei jõua kusagile..mingid asjad on juba kirja ju pandud ka aga..kes neid enam mäletab... AGA NII TÄHTIS ON JU TEADA SÕBRAD KUHU ME LÄHEME VÄHEMALT SUUNDAGI SEST; KUI ME EI TEA KUHU ME JÕUDA TAHAME EI JÕUAGI ME KUHUGI.. vaid käime ringi ratast... oi oi oi lähen täna jälle Pääsküla noortekeskusesse, et kuulat akuidas Mihkel räägib sõltuvusainetest... ja siis õpin vene keelt ja kekat:) sest homme on mõlemas töö..
Eile käis Caspar külas ja kõrvetas pihvid ära... aga nii lahe on kui keegi jälle külla tuleb.. Ma mõtlesin, et kunagi kui mul enda kodu on siis ma tahaks, et kodu uksed oleks alati igale küllatulijale lahti ja et igaüks võiks tulla millal ise tahab ja võiks tunda end minu kodus nagu enda kodus... ..no oma tuba oleks ikka selline koht kus saaks üksi olla ka vahel ..aga muidu ikka avatud kodu:D võib- olla ma varsti enam nii ei mõtle nii aga kui sa oled pool oma elu juba nii mõelnud siis see vist niisama ära ka ei kao..! igastahes ... Ilusat kevadpäeva

No comments:

Post a Comment