Thursday, January 29, 2009

TOANAABRIGA...



"It made her think that it was curious how much nicer a person looked when he smiled. She had not thought of it before." —



Ma ka mõtlesin ükspäev, et mida inimesed õige mõtlevad, kui ma ikka päev otsa kõrvuni naeratusega ringi käin.. aga siis jõudsin ma järeldusele, et see ei olegi ju väga nende mure.. mul on hea siis ongi ju hea:)


NÕNDAKS SIIS

mul lihtsalt ei olnudki kaks päeva netti, mis on ainult hea, sest see tähendas, et ma jõudsin eile palju varem magama, kui muidu:)


Eile oli kolmapäev ja mina Essu ja Estu ja Caspar käisime kontserdil...tegelikult see oli see sama asi mida ma siin eelmises blogis just reklaamisin:D ja ma ütlen teile see oli tõsiselt hea!!!! Seal oli Crux , kes mängis oma lugusi sellises mahedas versioonis ... ja siis oli veel üks mees..kes tegelt on vist suht tuntud aga näed mina ta nime ei mäleta ..igastahes jutustas seal oma Etioopia misjonireisist ja sellest, et tahaks veel minna.... ma nagu tõsiselt lihtsalt imesin seda kõike endasse.....TAHAKS..


tahate nalja kuulda me vaatame homme inglise keele tunnis TOOTSiET:Dsee mu ema üks lemmik filme, aga algul ma mõtlesin et Galimov(meie õppejõud Moskvast) teeb nalja aga tal oli tõsi täitsa taga...


Täna oli neljapäev ja ma sattusin täitsa juhuslikult:D Metoka üliõpilaste mingile evangeelsele ühtule.. istusime ja rääkisime ja kuulasime ja palusime ja laulsime.. päris omamoodi põnev asi oli .. ja tegelikult ei olnudki see täitsa juhuslik nimelt ma ikka olin kutsutud mu üks sõber nimega Jaan (ta on siuke lahe muusikust vanem härrasmees) kutsus mind juba ammu ja nii ma siis lõpuks läksin..ehk lõpuks olin ma sel ajal ka Tallinnas;)



MA KÄISIN TÄNA KOOLI KELDRIS JÄLLE TRUMME HARJUTAMAS.... ja leidsin sellised noodid ma veel ei saanud sellega jästi hakkama aga harjutamine teeb meistriks nagu nad räägivad;)






Tahaks koju tulla aga homme siis Juba TARTUS ja Piiblikoolis.. ma veel täpselt ei teagi, kuidas sinna saan.. aga küll siis paistab!




MU TOANAABER ARVAS, ET ON KÄE SÕRMED JA SIIS ON VARBA SÕRMED.... TA NAERIS KUI KUULIS ET VARBAD ON VARBAD..ja KÜSIS KAS SEE ON SEOTUD KUIDAGI VARBLASTEGA!!!!

siin siis mu toanaaber ta nimi on OLGA!

ja me naerame palju, sest ta lihtsalt ütleb selliseid asju mida sa niisama elus ikka ei kuule!!



Maailm on imeline paik


NAUTIGE SEDA!!


olge hästi paid!!








No comments:

Post a Comment