Monday, January 26, 2009

YES LORD YES LORD YES YES....

"'Yes,' said Queen Lucy. 'In our world too, a Stable once had something inside it that was bigger than our whole world.'"
C.S Lewis
--The Last Battle

haihaihai piipõl:D TAGASI TALLINNAS.. ja koolis:)
Kuulan Hillsongi ja venekeelset Mona Liisa naeratuse filmi!.. jap jõudsin pühapäeval tagasi ühikasse ja hetkel oleme mu Narva toakaaslasega kahekesi. Pühapäeva õhtu oli natuke nukker.. kurb oli tulla kodust ära ja kurb oli, et ei saanud sünnipäevale minna ja kurb oli täitsa üksi olla.. aga õnneks olin ma piisavalt väsinud, et üksi nukrutseda nii ma siis uinusin Hillsongi saatel.
Täna oli eriline päev TAGASI KOOLIS:) kas ma olen maininud, et mulle meeldib seda õppida mida ma õpin..no vähemalt hetkel igatahes.. Täna oli eripedagoogika, pedagoogika, riiklus ja kõige naljakam oli kindlasti Abeli vabaajametoodika! ME MÄNGIME SELLES TUNNIS!
Täna hängisin laheda tüdruku Kirkega ringi .. istusime siis selles tunnis ja kuulasime kuidas õpetaja seletas järjekordset mängu.. selles mängus pidi saama ühe Hiina horoskoobi loomadest. ja siis pidi seda klassi ees paaris näitlema nii, et kõik aru saaks mis loom see on:) Kirke naeris ja ütles oh kui hobune tuleb siis ma ratsutan su seljas (meil pold aimugi, mis loomad selles aasta horoskoobis on ...teadsin ainult madu ja draakonit aa ja NÄLJAROTTI!)ja siis kui õpetaja viskas paberi meile lauale oli sinna kirjutatud HOBUNE nagu tõsiselt me lihtsalt purskasime naerma:) no ja ka ratsutama siis lõpus sain mina perutada...



Täna võin öelda, et Jumal tõesti tõstis mu tuju .. ja nii naljakas kui see ka poleks ma lihtsalt olen ÕNNELIK ..ja Ta tõsiselt tegi mu kurbuse rõõmuks ja leinamise tantsuks..
Nimelt jõudsin ma täna õhtul käia ka veel nelipühi koguduses kontserdil!!! (kaks kursakat läksid sinna ja siis teavitasid ka mind sellest:)
Nägin seal HANNAT ja KRISTElit ja VEKIT ja MIHKLIT ja DAisYt ja siis olid veel mu kursakad ESTU ja ESSu õega ...LÕBUS OLI ..ME ROKKISIME
JA RÄPPISIME sõna otseses mõttes!!
TÄIEGA HEAD TRUMMARID OLID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EFKA ja LIIS ma ausõna ei olnud pahame:Dmul lihtsalt telefon katki nii et ma kuulsin ainult suurt kära ja naermist vahepeal ja siis vahepeal ei kuulnud midagi ja siis ma mõtlesin ah mis ma ikka sahisen selle telefoni otsas:D parem teen midagi kasulikku.. ja siis teine päev saab kauem rääkida:) eesti mäng ikkagi ka ju pooleli!!
AGA TAHTSIN ÖELDA SIIS VEEL ET TE SEAL RAKVERES IKKA ERITI KALLID

PS!! mul on SUPER vanemad:D lasin neil endale ühikasse toitu osta ja te ei kujuta ette ka mul ei ole tõsiselt ealeski nii rikkalikku toidulauda ühikas olnud..nagu rootsi laud vali ja söö aga!! nad ostsid mulle TUUNA pekki ma jälle ei tea kas on TUUNA VÕI TUUNI ühesõnaga seda kala ..aga mul ei ole selle avajat nii et pean hakkama siin noakangelast mängima vist..ma ei tea miks aga mul lihtsalt tuleb paratamatult kohe Efka silme ette kui ma selle avamisele mõtlen:)


NB!!! kõik kolmapäeval tallinna Olevistes toimub kell 6 mingi lahe asi, kus esineb Crux ja räägitakse ETIOOPIAST!!!

1 comment:

  1. Võin sulle oma "saagi" laenata - kallis oled!!! Ära seda ära unusta :)

    ReplyDelete