Tuesday, January 27, 2009

Raamatute päev

JAIJAIJAI lõpuks ometi sain ma läbi Gunnilt laenatud raamatu!!! võttis aega aga hakkama sain:)
nüüd siis ka selline väike terake sellest raamatust teile...

Mõni harvalausutud sõna, mõni tuumakas nali, pikka juttu polnud neile tarvis, sest nad olid sõbrad! Ain KAlmus

Ja nii ongi.. mina usun, et tõeline sõber ongi see kellega sa suudad olla vaikuses nii, et sul ei hakka piinlik... sa lihtsalt oled ja sul on hea..!!


Täna oli siis selline eriskummaline päev... et, kui ma pärast kooli tahtsin pelmeene sööma minna..siis selle asemel et neid ka tegelikult süüa leidsin ma laheda raamatupoe kus müüdi igasuguseid lahedat ingliskeelset klassikat..VÄGA ODAVALT.. nii soetasin ma endale Burnetti "the Seacret garden-i".. ja siis otsustasin veel korra läbi minna Universaal Universumist ... ja nad müüsid ikka veel odavaid kõrvarõngaid ..nii et kogu oma pelmeeni raha eest ostsin ma endale hoopis 19krooniga raamatu ja 20 krooni eest 4 kõrvarõnga paari.

Aga no worrys nälga ma ei jäänud ..tulin ja tegin endale spagette! ma pean seda koguseasja veeel harjutama..sõin ennast pooleks nendest.

igastahes kall kall teile!!


4 comments:

  1. Jaa jaa - see üliõpilase elu lihtsalt on põnev :)

    ReplyDelete
  2. hmm kus see inglis keelsete raamatute pood asusgi??

    ReplyDelete
  3. aimi? Ma ei ole mingi aimi eks, krrr, kadi ikka!

    ReplyDelete
  4. :) pood on siis Estoonia tetri vastas.. number 7 majas ...teisel korrusel ..ma hästi seda tn ei teagi.. aga selle maja ees on bussipeatus.. kus saab minna 17a peale ja sõita Kristiine keskuse poole ..:Dhahaa selle poe nimi on "punkt ja koma" vist..

    ReplyDelete