Thursday, January 15, 2009

“Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” C.S Lewis
Ja mul on olla ütlemata suur au juba sellised auväärt vanuses olla, kus ma TAAS naudin muinasjutte. Aga nii see on...kui ma saaks valida 1päev muinasjuttu maal olemise või 1 päev telepaatilisel teel maailma ilusamates kohtades käimise vahel, siis ma tahaks valida mõlemad, aga kui ma peaksin valima siis kindlasti muinajutumaa... kõik need haldjad, härjapõlvlased, kääbikud, Peter Pan...(ma armastan Peter Pani) ja Efkal oli õigus, mul on alle praegu see hormoonidemällamise iga, kus mul tekivad tõelised nö iidoliarmastused.
Noja minu muinasjutumaal oleks kindlasti ka igasugused superkangelased... Sest nemad meeldivad mulle ka!
Kokkuvõttes on ütlemata huvitav nädal olnud...
enamusaja olen veetnud kodus.. lihtsalt...
ja ei olegi mitte midagi suurejoonelist korda saatnud
muidugi suurejooneline oli see, et eile kui me vaatasime Meeme juures Sõrmuste Isanda triloogiast kahte esimest filmi õnnestus mul kaks filmi järjest vaadata ilma magama jäämiseta, Sel õhtul suutis minuga konkureerida vaid Efka... ma usun, et tema võitis meid kõiki selles, et kogu 7 tunni vältel liigutas ta oma keha kõige vähem ja oma sõrmi kõige rohke(ta heegeldas).


Täna juhtus midagi täiesti ootamatut.. kuigi tegelikult oli see juba plaanitud mõni aeg tagasi. see on naljakas kuidas mõnel keha osal või riietus esemel on nii suur mõju, mitte alati ainult teistele inimestele vaid ka iseendale. See võib olla ainuke asi mis tekitab sinus kindlust ja sa tead, et ka teistele meeldib see just nii nagu see on..Eesti keele õpetaja mainis kord, et tema jaoks on kaelaehted tema enesekindluse kese... Minul on riietusesemetest siis sall... ja see kuhu ma oma jutuga jõuda tahan on see, et ma lõikasin oma juuksed maha .. mulle meeldisid nad nii nagu nad olid aga nad vajasid uuendust ja ka tervenduskuuri, nii et mõnesmõttes ei olnud valikut.. igastahes mul on nüüd lühikesed juuksed.. JA MULLE TÄIEGA MEELDIB:) olguolgu asi pole nii hull need on vaid veidi lühemad..aga seeeest läksid veelrohkem lokki..
Kirikus märkas põhimõtteliselt ainukesena Madis, et ma juukseid olin lõiganud.. aga see selleks see polegi ju nii suur diil..kokkuvõttes .. maailmas on palju palju tähtsamaidki asju....

Gunnaril on kombeks alati enne ülistust ja koosolekut küsida meilt, kas Jumal on midagi südamesse pannud, või kas oleme midagi kuulnud Temalt.. ja enamasti on vastus et "EI".. Seekord ütles Irka Gunnile, et ta on hirmus järjekindel ja Gunn vastas samaga. Siis lõpuks ütles Irka et ohh...Kui Gunn niimodi jätkab siis varsti peab hakkama Jumala häält kuulama(see oli naljaga öeldud!!) Ja siis küsis Madis Gunnilt, et mis tema on kuulnud, ja Gunn rääkis kuidas ta oli lugenud vist oli Hesekieli raamatut ja avastanud sealt kellegid ma ei mäleta kelled, kes muutkui ühesõnaga rääkisid iseendast ja neile oli tähtis nende enda heaolu. Ja siis sain ma pähe selle sama vana hea tuttava pesapallikurikaga, millega ma olin juma korduvalt ja korduvalt pähe saanud- "Maria sa räägid jälle ainult iseendast". Inimesed on vahel ikka hirmus "selfecentered"..

ajhaa ME LÄHEME HOMME EFKA JA MARILIISIGA OTEPÄÄÄÄÄÄLE!!!!!!!!!! ma nii ootan juba... ja samas tundub se ekõik ka nii hirmus.. ikkagi viis lasteprogrammi on vaja teha. kolme päevaga( see siis Risttee koguduse laager).


Eile käis Liis külas..ja me rääkisime, sõime ja LOLLITASIME:Dsiin siis paar pilt ka sellest.:D
Liis on vist ainuke elusolend,
kellega ma tõsiselt suudan olla alati mina ise:)


Igastahes tänane sõnum on siis..mm põhimõtteliselt et Lollitage, jääge iseendast ja rääkige teistest..või siis tähendab tundke huvi oma sõprade elude kohta!!
Nad on ikkagi sõbrad ja nad väärivad parimat kohtlemist!
nägens:D




No comments:

Post a Comment