Tuesday, January 6, 2009

uus aasta uus motivatsioon

“Though our feelings come and go, God’s love for us does not.” C.S Lewis

Well well well...Ma mõtlesin uut aastat alustada täiesti uuue blogiga:) peaaegu oleks tulnud inglise keeles(oleks olnud inspireeritud Efka poolt) aga, küll ka selleks õige aeg tuleb..


Miks siis selline algus kohe esimesele blogile te küsite?

Täna oli huvitav päev...olin terve päev toas j amidagi tehtud justkui ei saanudki, kuid samas täiesti ebaproduktiivne see asi ei olnudki ..ma lugesin Piiblit, vaatasin filmi, pesin nõusi ja tegin veel palju muud head ahjaa ja kuulasin laule, millest tuli ka selline alguslause. Ma kuulasin Jimmy Needhamy "Dearly loved" (tõsiselt hea laul) ..ma kuulan seda ikka, kui ma tunnen end veidi kurvana... mitte et ma täna oleks kurb olnud ültse mitte lihtsalt selline vaikne ja mõtlik päev oli:) aga selle laulu video lõpus oli siis selline lause ja see pani mind mõtlema...


Ja siis ma otsisin veel igasugu C.S Lewise mõtteterasid ja otsustasin, et iga kord kui ma blogi kirjutan panen ühe tema mõtte kohe algusesse. Ta oli ikka tõeliselt tark mees..





Ma nüüd siis jutustan VÄGA VÄHEKE
oma rootsi reisist, sest nõudlust on olnud:)
Ja targem on reis praegu kirja panna enne kui kõik ununeb.
Nimelt käisime siis perega Rootsimaal 25-27 detsember. Kokkuvõttes oli ikka väga lõbud reis, sellest hoolimata, et mul jäi noorte jõulukale minematta. Mina olin siis ainuke, kes varem seal ka käinud oli nii, et sain olla nii mõneski kohas giidiks.


Kuid kokkuvõttes oli meie giidiks ikkagi ema.. Iga ehitise juures luges ta kas rootsi keelset kaarti või siis ehitisel olevat silti ja siis püüdis meile tõlkida millega tegu võib olla.. ooperimaja kohapealt olin ma temaga ühel nõul kuid paljude muude ehitiste puhul peab vist teinekord päris giidi leidma:D nali naljaks aga me tõesti avastasime Rootsi kohta paar põnevat asja.. Nimelt seal liiguvad paljud inimesed hobustega tänaval, Inimesed ei söö mitte midagi või siis kasvatavad korteris kartuleid, sest me ei leidnud mitte ühtegi suurt poodi kolme km raadiuses, Kuningaperel on ikka mõttetult suur maja sul läheb päev otsa aega enne kui oma õe sealt üles leiad, vahtkonna üks valvuritest kuulas salaja muusikat.. Saared Rootsis on nummerdatud, mõned tänavad on nii kitsad, et sealt võib läbi mahtuda vaid üks inimene(seda fakti me tõestada ei jõudnud aga ema nii väitis ja ema peab austama!!) tegelikult lähtuvad kõik need faktid ainult Kingseppa perekonna nägemusest nii et loodan, et keegi ei tunne ennast puudutatuna, sest minu arust on Rootsimaa üks ütlematta vahva maa!!





ahjaa sinna saime me laevaga laeval mängisime me eestimaa mängu. Issi algul virises, et tema ei taha mängida, et tema ei oska ja lõpuks lõppes mäng tema võiduga!

siis mängisime me laevapeal veel bingot kus me ei võitnud midagi (isal jäi üks nr täismängust puudu aga eks see ole vist altati nii ju..) ja õhuhokit, mis on lihtsalt vahva mäng!!


Vot selline reis oli tegelikult oli veel palju muud põnevat jamitte põnevat aga ma lihtsalt ei jõua kõike kirja panna.
Eelmine nädal käisime Efka ja Sikuga siis Soontaga matkamas ja ega ma palju ei kirjutagi , kui ainult seda, et varsti peaks video üles tulema ja seda et see oli SUUUPERDUPER matk:) tõsiselt tahaks kohe metsa tagasi!!
Ja see nädalavahetus oli Piiblikool:) Tartus ja meil olid tõsiselt lahedad õppejõud..pastorid või noh kuidas iganes neid nimetama peab.. Priit Tutt rääkis kiriku ajaloost ja rohkem süvenes siis nelipühi liikumise ajalukku aga tahaks kohe kõik need raamatud läbi lugeda mis ta soovitas. Ja siis õhtupoole rääkis Nikolai..ma ei mäletagi perekonnanime. aga rääkis misjonist väga paljude näidetega enda elust ..ma usun, et iga piiblikooli õpilane sai midagi sellest loengust enda südamesse. ja täitsa õhtul pani Mihkel meid kirjutama ülesse selle aasta kümmet asja mida tahame teha või saavutada..Me Mailaga vahetasime enda nimekirjasid lootuses, et see kui keegi veel peale meie endi seda loeb motiveerib meid sest sel juhul saab teine sind õhutada ja samas kontrollida, kas asi ikka töötab.
Igaljuhul tänaseks aitab ja kohtume juba pea..
Olge hästi tublid ja kuulake head muusikat!!
..mm Ja kuulake mida Jumal täna teile öelda tahab!!








1 comment:

  1. Kas pole nii, et koheselt kui silmad lahti teeme näeme Jumalat tegutsemas isegi läbi kõige tavalisemate pisiasjade :)
    See on hämmastav, millise laheda rõõmu Jumal on sinu sisse pannud ja ÕNNEKS sa ei hoia seda endale :)
    Sa oled tõsiselt kullatükk nii mulle kui eriliselt Jumalale!
    Kallistan

    ReplyDelete